dinsdag 4 december 2012

Dank, Dank, Dank!



                              Een pluim van Dauw voor Ina en Knutselsmurf              





Ik zou Ina en Knutselsmurf zó rond de hals willen vliegen mocht ik erbij kunnen.
Dankzij hun medewerking is mijn blog èèèèindelijk hoe ik ‘m hebben wou, op nog enkele aanpassingen wat lay out betreft na dan, maar dat is natuurlijk iets wat ik zèlf moet doen.
Al mijn blogs staan nu op één OBA-account en zijn toch mooi van elkaar gescheiden, wat veel overzichtelijker oogt.

De tekeningen en schilderijen staan op een aparte pagina met de naam "beeldend werk", "mijn foto’s" op de  fotopagina en mijn favoriete "melodieën" zitten veilig opgeborgen in het doosje  onder de knop "muziekjes" die voor bezoekers van dit "Stekje" allemaal heel makkelijk te bereiken zijn via de knoppen op de keuzebalk hierboven .

Het klinkt logisch en dat is het ook, maar telkens ik nu iets plaats, of dat nu op de pagina met tekeningen, op die met foto’s of op m’n frontpagina is, maakt niet zoveel verschil meer; het verschijnt bij OBA allemaal onder de noemer “Dauw” en dat was voorheen dus niet zó.
Voortaan hoef ik me niet meer te bekommeren of mijn publicaties - die niet op "Dauw 's Stekje" verschijnen - wel lezers of kijkers bereiken, maar kan ik me helemaal op het bloggen zelf gaan concentreren. En dát scheelt dus in tijd, die ik vanochtend al meteen aan het maken van een nieuwe tekening kon besteden. Morgen tover ik ze beslist tevoorschijn.

Zo ... misschien kan ik het dan wel niet in realiteit, maar wat belet me om hen virtueel een knuf te sturen, niets toch?

Inaaaa! Knutselsmuuuurf! Deze is voor jullie van ganser harte: 

                 

*KNUUUUUUUUUUUFFFF*



van Dauw, voor jullie schitterende werk.






6 opmerkingen:

  1. Ik denk dat dit het werk van Ina is, ik heb niets voor je gedaan, maar onverdiende bedankjes zijn eigenlijk net zo leuk. We worden vaak genoeg niet bedankt waar dat wel zou moeten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. "We worden vaak genoeg niet bedankt waar dat wel zou moeten."

      Ben ik me bewust van knustelsmurf en ik ken het gevoel, vandaar dat ik hoe dan ook vind dat je 'm wèl verdiend hebt, voor al die vorige keren dat het niet gebeurde of plaatsvervangend voor zij die het soms vergeten...
      Hij is je alleszins nog steeds van harte gegund.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. ... Een terechte en oprechte Marja.
      Die twee mensen maken het bloggen voor ons - OBA-deelnemers - een stuk aangenamer.

      Verwijderen
  3. Thank you for stopping by my blog to leave a comment... I like your blog... wish I had a better translation program. Happy Holidays!
    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Elizabeth for visiting my blog and leaving this nice message.
      Happy Holidays to you too.

      Verwijderen

Lieve bezoeker,

Krabbel hier maar uw gedacht neer.
Ik kan altijd iets bijleren.

Alvast bedankt en nog een prettige dag gewenst.

- Dauw -