woensdag 17 oktober 2012

Over woensdagbeelden




Tussendoortje


De planning op mijn blogwijzer indachtig, plaats ik iedere woensdag een teken- of schilderwerkje op het net, zo ook vandaag.
Vorige week deed ik dat nog hier,  maar gezien ik deze blogrol graag voor hoofdzakelijk woorden wil reserveren, en het fotografische en beeldende eigenlijk ook een rustigere presentatie vraagt, heb ik m'n stekje, naar oer-Vlaams gebruik ;-), uitgebreid met twee - wat zeg ik (?) het zijn er ondertussen eigenlijk alweer vier - "bijgebouwtjes" waarvan u de "deurknop" hierboven op de keuzebalk terugvindt. Alles wat overwegend "beeld" betreft zal voortaan dus op de fotopagina, of op de pagina met tekeningen en schilderijtjes gepubliceerd worden.

Probeer er gerust alle mogelijke presentaties eens uit, je vindt ze onder "classic" de knop aan de linkerkant van de rode keuzebalk bovenaan beide pagina's. Jaja, het sjabloon van die twee wordt niet voor niets "dynamisch" genoemd *glimlacht*. Er zitten heel leuke variaties tussen.
Je zal er ook nog kleine zwart balkjes  aan de rechterkant merken, waaronder u de labels (tags) en het blogarchief terug vindt, samen met de knop om je lid te maken van de pagina.

Vandaag beslist eens een blik werpen door het venster van "beeldend werk" dus, om er een 'Nachtblauw verlangen' te vinden.

Voor de liefhebbers van mijn muziekblog is er óók goed nieuws; ik heb deze kunnen recupereren van mijn vorige constellatie en ben opnieuw gestart met het plaatsen van clipjes. Met één muisklik op "Muziekjes" komt u terecht bij "♫ Klank en beeld ♫".


Veel klikpret gewenst vanwege

- Dauw -






8 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Helaas staat daar nog de woordverificatie aan. Dat kan ik niet lezen.

      Verwijderen
    2. Ik zoek het meteen uit, maar misschien kan jij me ook vertellen voor welk van de vier die woordverificatie nog aan staat, dat helpt. Alvast van harte bedankt voor deze melding. *knuf*

      Verwijderen
    3. Ziezo, ik denk dat het nu wel in orde is.
      Bedankt nog om me op de hoogte te brengen.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. ... zonder voorafgaande knokpartij...
      Het kan hé?
      Fijn dat je langskomt Simon.

      Verwijderen
  3. heb met klikpret even geneusd en het is overzichtelijk zo te zien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En zo zou ik het ook graag willen houden, lieve Svara :-)
      Het heeft me behoorlijk wat moeite gekost, maar nu ben ik hopelijk weer vertrokken voor een volgende lading blogjes en best wel een beetje fier op het resultaat.

      Verwijderen

Lieve bezoeker,

Krabbel hier maar uw gedacht neer.
Ik kan altijd iets bijleren.

Alvast bedankt en nog een prettige dag gewenst.

- Dauw -