woensdag 3 oktober 2012

Middagpauze in een Gents parkje



Twee tekeningetjes die ik daar gisteren voor u maakte om er de rubriek "Woensdagbeelden" op dit blog mee te openen en u te laten delen in mijn ervaring van de sfeer.






Wanneer u graag op de hoogte wil blijven van nieuwe publicaties op dit blog, kunt u zich vanaf vandaag lid maken in de rechterkolom in het vakje "neem deel aan deze site". Gewoon de instructies volgen zou moeten volstaan. Alvast bedankt indien u zich aanmeldt. Mocht u problemen ondervinden of vragen hebben, geef me maar gerust een seintje, dan zoek ik voor u naar een oplossing.








Snelschetsen
 grafiet op papier
formaat A4






3 opmerkingen:

  1. Ik heb de link naar je blog aangepast. Wel ben ik een anonieme volger, maar dat is niet erg, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bijlange niet, integendeel ik vind dat prachtig.
      Dank je Marja.

      Verwijderen

Lieve bezoeker,

Krabbel hier maar uw gedacht neer.
Ik kan altijd iets bijleren.

Alvast bedankt en nog een prettige dag gewenst.

- Dauw -